Poradniki marketingowe

Wiedza za darmo 🙂

Kampania Google Performance Max – Konfiguracja

Kampania Google Performance Max – Konfiguracja

Kampania Google Performance Max to potężne narzędzie, które pozwala osiągać różnorodne cele reklamowe. Można je wykorzystać do sprzedaży produktów, generowania ruchu na stronie, pozyskiwania kontaktów, czy wyświetleń wideo. Kluczowe jest, że ten typ kampanii działa na każdej możliwej platformie w ekosystemie Google, więc Twoje reklamy mogą pojawić się w wyszukiwarce, na YouTube, w Gmailu, a także w aplikacjach mobilnych. Ale co jest najważniejsze, by kampania działała skutecznie? Odpowiedź brzmi: konwersje.

Kampanie Google Ads – Rodzaje

Kampanie Google Ads – Rodzaje

Jakie rodzaje kampanii Google Ads wybrać? Wszystko zależy od celu ale i Twojego etapu budowania kampanii reklamowych. Zacznijmy od początku i prześledźmy sobie najpierw bazowe informacje o rodzajach kampanii.

Darmowe i płatne narzędzia AI

Darmowe i płatne narzędzia AI

Darmowe alternatywy płatnych narzędzi A.I? Jest ich sporo na rynku i są naprawdę genialne! Sprawdź, jak nie masz milionów monet.

Wykluczenia Google Ads – czemu tak ważne?

Wykluczenia Google Ads – czemu tak ważne?

 Tworzenie kampanii reklamowych w Google Ads czy Facebook Ads wymaga od nas podjęcia wielu decyzji. Począwszy od celu kampanii, poprzez ustawienia zestawu reklam, na kreacjach kończąc. Na każdym z tych etapów łatwo jest popełnić błędy, które finalnie przełożą się na przepalenie budżetu bez satysfakcjonujących efektów.

Kampanie reklamowe – najczęstsze błędy

Kampanie reklamowe – najczęstsze błędy

 Tworzenie kampanii reklamowych w Google Ads czy Facebook Ads wymaga od nas podjęcia wielu decyzji. Począwszy od celu kampanii, poprzez ustawienia zestawu reklam, na kreacjach kończąc. Na każdym z tych etapów łatwo jest popełnić błędy, które finalnie przełożą się na przepalenie budżetu bez satysfakcjonujących efektów.

Kampanie Advantage+  | Co to takiego i czy warto?

Kampanie Advantage+ | Co to takiego i czy warto?

Kampanie Facebook Advantage+ – to totalne gówno, czy świetne rozwiązanie, które optymalizuje reklamy? Dla mnie gówno. Nie każdy jednak tak uważa. Zresztą zerknij.

Chat GPT a pozycjonowanie strony

Chat GPT a pozycjonowanie strony

Chat GPT a pozycjonowanie strony? Czy popularny model językowy może pomóc wypozycjonować Twoją stronę internetową?

Konfiguracja kampanii Google Ads

Konfiguracja kampanii Google Ads

Przed Tobą pierwszy raz z Google Ads? Nie przejmuj się! To nie jest takie trudne. A podstawowa konfiguracja, może Ci przynieść pierwszych klientów. Pokażę Ci, jak to zrobić.

1000 zł na reklamy – dużo czy mało?

1000 zł na reklamy – dużo czy mało?

Masz 1000 zł i zastanawiasz się, czy to dużo, czy mało i jak w ogóle taki budżet reklamowy wykorzystać?

Kampania Google Ads – najczęstsze błędy

Kampania Google Ads – najczęstsze błędy

Kampania Google Ads? Dopiero z nią startujesz? To zobacz, na jakie błędy uważać! Często przez nie przepalisz masę budżetu. I to nie potrzebnie!

Obsługa Facebook Ads  – jak dobrać specjalistę?

Obsługa Facebook Ads – jak dobrać specjalistę?

Facebook to kopalnia możliwości, ale tylko jeśli wiesz, jak się za to zabrać. Tu nie chodzi o to, żeby odpalić reklamę i patrzeć, co się stanie.

Obsługa Google Ads – jak dobrać specjalistę?

Obsługa Google Ads – jak dobrać specjalistę?

Obsługa kampanii Google Ads to kluczowy element strategii marketingowej, pozwalający na precyzyjne dotarcie do wybranej grupy odbiorców i generowanie trafnych wyników. Poniżej omówię, jak skutecznie prowadzić kampanię Google Ads i wykorzystać narzędzia do jej optymalizacji.

Od czego zacząć działania marketingowe?

Od czego zacząć działania marketingowe?

Rozpoczynanie działań marketingowych to jak wejście na nieznany szlak. Bez mapy i kompasu łatwo się zgubić. Dlatego warto zacząć od solidnych podstaw, które pozwolą Ci obrać właściwy kierunek i osiągnąć zamierzone cele.

5 metod optymalizacji Facebook Ads

5 metod optymalizacji Facebook Ads

Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy masz już pewne doświadczenie, warto znać sprawdzone metody, które mogą znacząco poprawić skuteczność Twoich reklam. Oto pięć praktycznych sposobów na optymalizację kampanii Facebook Ads.

Reklama w Google Ads — czy warto?

Reklama w Google Ads — czy warto?

W każdej sekundzie w wyszukiwarce Google przeprowadzanych jest ponad miliard wyszukiwań, przy czym zdecydowana większość wyników wyświetla reklamy Google. Reklama Google Ads (kiedyś Google Adwords) to jedna z najskuteczniejszych metod na zdobywanie wartościowego ruchu na stronę internetową wykorzystywana dokładnie wtedy, gdy ludzie szukają produktów lub usług, które oferuje Twoja firma.

Wypracowana metodyka pracy oparta na skalowalnym wzroście Twojego biznesu online.

KONTAKT

© Copyright by Damian Nowaczek.