Wykluczenia Google Ads – czemu tak ważne?
Tworzenie kampanii reklamowych w Google Ads czy Facebook Ads wymaga od nas podjęcia wielu decyzji. Począwszy od celu kampanii, poprzez ustawienia zestawu reklam, na kreacjach kończąc. Na każdym z tych etapów łatwo jest popełnić błędy, które finalnie przełożą się na przepalenie budżetu bez satysfakcjonujących efektów.
Kampanie reklamowe – najczęstsze błędy
Tworzenie kampanii reklamowych w Google Ads czy Facebook Ads wymaga od nas podjęcia wielu decyzji. Począwszy od celu kampanii, poprzez ustawienia zestawu reklam, na kreacjach kończąc. Na każdym z tych etapów łatwo jest popełnić błędy, które finalnie przełożą się na przepalenie budżetu bez satysfakcjonujących efektów.
Kampanie Advantage+ | Co to takiego i czy warto?
Kampanie Facebook Advantage+ – to totalne gówno, czy świetne rozwiązanie, które optymalizuje reklamy? Dla mnie gówno. Nie każdy jednak tak uważa. Zresztą zerknij.
Chat GPT a pozycjonowanie strony
Chat GPT a pozycjonowanie strony? Czy popularny model językowy może pomóc wypozycjonować Twoją stronę internetową?
Konfiguracja kampanii Google Ads
Przed Tobą pierwszy raz z Google Ads? Nie przejmuj się! To nie jest takie trudne. A podstawowa konfiguracja, może Ci przynieść pierwszych klientów. Pokażę Ci, jak to zrobić.
1000 zł na reklamy – dużo czy mało?
Masz 1000 zł i zastanawiasz się, czy to dużo, czy mało i jak w ogóle taki budżet reklamowy wykorzystać?
Kampania Google Ads – najczęstsze błędy
Kampania Google Ads? Dopiero z nią startujesz? To zobacz, na jakie błędy uważać! Często przez nie przepalisz masę budżetu. I to nie potrzebnie!
Obsługa Facebook Ads – jak dobrać specjalistę?
Facebook to kopalnia możliwości, ale tylko jeśli wiesz, jak się za to zabrać. Tu nie chodzi o to, żeby odpalić reklamę i patrzeć, co się stanie.
Obsługa Google Ads – jak dobrać specjalistę?
Obsługa kampanii Google Ads to kluczowy element strategii marketingowej, pozwalający na precyzyjne dotarcie do wybranej grupy odbiorców i generowanie trafnych wyników. Poniżej omówię, jak skutecznie prowadzić kampanię Google Ads i wykorzystać narzędzia do jej optymalizacji.
Od czego zacząć działania marketingowe?
Rozpoczynanie działań marketingowych to jak wejście na nieznany szlak. Bez mapy i kompasu łatwo się zgubić. Dlatego warto zacząć od solidnych podstaw, które pozwolą Ci obrać właściwy kierunek i osiągnąć zamierzone cele.