Sprawdź jakie projekty miałem przyjemność realizować i jakie rezultaty to przyniosło.
Rzuć okiem na te wyniki. Systematyczne publikowanie unikalnych, merytorycznych artykułów z dobrze dobranymi tytułami przyniosło wynik 1500 odwiedzin miesięcznie przy zerowych wydatkach na reklamę płatną. Choć były momenty stagnacji i niewielkiego spadku, regularność publikacji przyniosła oczekiwane efekty.
Systematyczne tworzenie treści z właściwym linkowaniem wewnętrznym, zorganizowaną strukturą nagłówków oraz umiejętnym umieszczaniem CTA przynosi rezultaty.
W ramach strategii contentowej tworzone są nowe lejki sprzedażowe, które nie zawsze są efektywne. Na przykład rezerwacje online nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Może to wynikać z braku edukacji wśród odbiorców, braku czasu lub chęci na naukę. Dostępny jest film instruktażowy na konsultacje online, który trwa mniej niż 3 minuty, ale to nie przynosi poprawy.
Pamiętaj, że nie każda strategia będzie skuteczna w Twoim biznesie. Wszystko zależy od świadomości Twojej grupy docelowej. W niektórych przypadkach najlepiej sprawdza się automatyzacja, w innych konwersje za pośrednictwem wiadomości na Messengerze są kluczowe dla sprzedaży. Testuj i wdrażaj nowe metody, ale daj im czas. Nie zaniechaj mailingu po wysłaniu trzech wiadomości do 100 osób. Nie rezygnuj z kampanii Google Ads, bez dokładnego ustawienia konwersji i optymalizacji celów, w przeciwnym razie możesz marnować budżet. Samo uruchomienie Google Ads i monitorowanie kampanii stanowi tylko część sukcesu, podobnie jak uruchomienie narzędzia Analytics i monitorowanie ruchu na stronie, co często dostarcza ograniczone informacje.
Teraz sprawdź moje kampanie Facebook i Google Ads.
W przypadku kampanii Lead Ads dla branży oddłużeniowej, skupiłeś się na generowaniu kontaktów przy stosunkowo niskim koszcie, sięgającym nawet 3 złote za lead. Sukces tej kampanii wynika z implementacji niestandardowych formularzy, które zapobiegają automatycznemu wypełnianiu i generowaniu niskowartościowych leadów. Przykłady różnych kreacji reklamowych i ich szczegółowa analiza pozwoliły określić najskuteczniejsze podejścia. Efektywność każdej kreacji była mierzona i porównywana, co umożliwiło optymalizację strategii i maksymalizację ROI.
W drugim przypadku, kampania sprzedażowa na wydarzenia wygenerowała znaczące zyski. Przy budżecie około 1500 złotych, udało się osiągnąć przychody na poziomie 5500 złotych. Kluczowym elementem kampanii było zastosowanie różnorodnych kreacji, w tym grafik i reklam wideo. Każda kreacja była testowana, aby określić, która z nich najefektywniej przyciąga uwagę i przekłada się na sprzedaż. Takie podejście pozwoliło nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale również na optymalizację procesu ratowania koszyków zakupowych.
W obu przypadkach, sukces zależał nie tylko od odpowiedniego targetowania grupy docelowej, ale także od ciągłego testowania i optymalizacji kreacji reklamowych, co pozwoliło znaleźć najbardziej efektywne metody komunikacji i sprzedaży.
Przykład kampanii sprzedażowej, dla jednego ze sklepów z artykułami i akcesoriami, typu żele do paznokci, hybrydy. Grupą docelową były kobiety, grupa dość szeroka. Algorytm został wyuczony w pierwszej kolejności w oparciu o klasyczną reklamę wyszukiwania.
Z racji tego, że sklep oparty jest na starym silniku, kampania produktowa okazała się bezskuteczna. Mała ilośc opisów, brak słów kluczowych w produktach poskutkowało tym, że jakość reklam była niska i nie mogła przebić się przez konkurencje.
Na ratunek przybyła kampania Perfomance Max, która wydała 7,700 zł i wygenerowała sprzedaż o wartości 26,800 zł. Co jest dobrym wynikiem.
Inny przykład to usługi związane z pomocą drogową. Kampanie na Facebook Ads odpadają w pierwszej chwili. Ponieważ potrzeba takiej usługi jest natychmiastowa. Zdarzył się wypadek, zepsuł samochód – to dzwonię o pomoc.
Tutaj kampanie zimne nie generowały satysfakcjonującem liczby zapytań. Dlatego po próbach kilku konfiguracji, od klasycznych kliknięć przez wyuczone konwersje… przygotowana została najprostsza kampania inteligentna, która promuje wizytówkę do 60KM zasięgu w wybranej lokalizacji.
Efekt? Od 3 połączeń dziennie, nawet do 10. Dlaczego wziytówka? Były bardzo dobre opinie, zdjęcia, a to pomogło zyskać przewagę nad klasycznym rozwiązaniem.
Każdy biznes ma swoje preferencje. Każdy biznes ma swoje "niestandardowe" rozwiązania. Dlatego kampania również musi optymalizować te działania, które przynoszą zyski.
W mojej pracy wykorzystuję również pakiet narzędzi i automatyzacji, które pomagają w optymalizacji i efektywności czasu pracy.
Specjalizuję się nie tylko w prowadzeniu skutecznych kampanii reklamowych na różnych platformach, ale także w zaawansowanej automatyzacji procesów biznesowych. Moje umiejętności nie ograniczają się wyłącznie do automatyzacji marketingu e-mailowego, ale obejmują również kompleksowe zarządzanie procesami sprzedażowymi, co pozwala na efektywniejsze zarządzanie kontaktami i segmentację danych klientów, a także analizę i optymalizację działań sprzedażowych.
Dzięki wdrożeniu nowoczesnych narzędzi takich jak HubSpot, integruję systemy CRM z działaniami marketingowymi, co zwiększa efektywność promocji i sprzedaży. W swojej pracy korzystam z zaawansowanych narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics i Microsoft Clarity, które umożliwiają ciągłe monitorowanie efektów wdrożonych strategii i optymalizację działań w czasie rzeczywistym.
Moje metody pozwalają na budowanie spersonalizowanych ścieżek zakupowych, które znacząco zwiększają konwersję i satysfakcję klientów, przekładając się na realne zyski dla Twojej firmy.
Wypracowana metodyka pracy oparta na skalowalnym wzroście Twojego biznesu online.