Jak konfigurować grupy odbiorców na Facebooku?

 Zaczynasz przygodę z Facebook Ads? Albo już od dawna się nimi zajmujesz, ale wyniki Cię nie satysfakcjonują? Wiesz co? Może problem tkwi w Twoich grupach odbiorców. Bo to, jak je skonfigurujesz, jest kluczowe dla sukcesu kampanii.

Debiut SORA AI – Pierwsze wrażenia

Debiut SORA – jeszcze nie w Polsce, ale już udało mi się potestować to narzędzie i jestem pod mega wrażeniem. Choć nie jest idealne, robi kawał dobrej roboty.

Kampania Google Performance Max – Konfiguracja

Kampania Google Performance Max to potężne narzędzie, które pozwala osiągać różnorodne cele reklamowe. Można je wykorzystać do sprzedaży produktów, generowania ruchu na stronie, pozyskiwania kontaktów, czy wyświetleń wideo. Kluczowe jest, że ten typ kampanii działa na każdej możliwej platformie w ekosystemie Google, więc Twoje reklamy mogą pojawić się w wyszukiwarce, na YouTube, w Gmailu, a także w aplikacjach mobilnych. Ale co jest najważniejsze, by kampania działała skutecznie? Odpowiedź brzmi: konwersje.

Kampanie Google Ads – Rodzaje

Jakie rodzaje kampanii Google Ads wybrać? Wszystko zależy od celu ale i Twojego etapu budowania kampanii reklamowych. Zacznijmy od początku i prześledźmy sobie najpierw bazowe informacje o rodzajach kampanii.

Wymiary Grafik Reklamowych na Facebooku

Wymiary grafik na Facebooku? Nie wiem, jak Ty, ale ja swego czasu spędzałem sobie sen z powiek, żeby poszukać wartościowej strony, która w 3 zdaniach rozpisze mi listę potrzebnych grafik na kampanie reklamowe.